Garantie

Garantie

Bij Juwelier van Hooff staan we garant voor de kwaliteit en duurzaamheid van onze producten. We begrijpen dat het kopen van juwelen en horloges een belangrijke investering is, en we willen dat u er volledig van kunt genieten zonder zorgen over mogelijke defecten.

Wat dekt onze garantie?

Onze garantie dekt fabricagefouten en materiaaldefecte. De garantieduur varieert afhankelijk van het specifieke horloge en/of sieraad. Over het algemeen wordt er een garantieperiode van twee jaar gehanteerd voor horloges. Dit betekent dat als uw aankoop binnen deze periode gebreken vertoont als gevolg van de productie of het materiaal, we de nodige stappen zullen ondernemen om het probleem te verhelpen.

Hoe maakt u gebruik van onze garantie?

Om aanspraak te maken op onze garantie, dient u in het bezit te zijn van een geldig aankoopbewijs. Als u een defect opmerkt, neem dan onmiddellijk contact op met ons deskundige team via info@juwelier-vanhooff.nl of bel naar 0493-313296. We zullen u graag begeleiden bij de vervolgstappen en de reparatie of vervanging van het artikel coördineren.

Wat valt niet onder de garantie?

Onze garantie dekt geen schade als gevolg van normale slijtage, ongelukken, verwaarlozing of onjuist gebruik van het sieraad of horloge. Houd er rekening mee dat aanpassingen aan juwelen, zoals het vergroten of verkleinen van ringen, mogelijk niet onder de garantie vallen.

Uw tevredenheid is onze prioriteit

Bij Juwelier van Hooff streven we ernaar om uw tevredenheid te waarborgen. Als u vragen heeft over onze garantie of als u assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te helpen en uw ervaring bij ons zo aangenaam mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Juwelier van Hooff. We kijken ernaar uit om u te assisteren en u te voorzien van prachtige juwelen en horloges die u jarenlang zullen plezieren.

Geen oplossing?

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kunt u een geschil aanmelden bij de Stichting Webwinkelkeur. Wij zijn hierbij aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 kunt u uw klacht ook melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Dit kan alleen wanneer uw klacht niet elders in behandeling is.