Op Koningsdag (27 april) zijn wij gesloten. We wensen iedereen een fijne en gezellige Koningsdag toe 🧡

Retour

RETOUREN

U heeft 14 dagen om een product retour aan te melden, daarna 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €8.50 per pakket (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder). Verder hanteren wij onze eigen algemene voorwaarden.

Zo gaat u te werk als u een bestelling wilt terugsturen:

  1. U informeert ons vooraf zodra u een bestelling retour wilt sturen. U stuurt een email naar: retour@juwelier-vanhooff.nl
  2. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  3. U stuurt uw bestelling aangetekend (en eventueel verzekerd) retour (kosten vanaf € 8,50).
  4. Bestellingen met een waarde van meer dan € 500,- dient u verzekerd terug te sturen.
  5. U ontvangt een ontvangstbevestiging van ons zodra wij uw bestelling ontvangen hebben.
  6. U heeft 14 dagen om een product retour aan te melden, daarna 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.
  7. Heeft u gebruik gemaakt van een artikel uit de “sale” en heeft u betaald met Payin3, dan kunt u uw product helaas NIET retourneren.

Retourneren bestelling

Wij adviseren u om uw bestelling te verzenden via de diensten van PostNL of de Pakketpost. In beide gevallen aangetekend zodat het pakket te allen tijden te traceren is met een Track & Trace-nummer. Artikelen met een waarde hoger van € 500,- kunt u zelfs beter verzekerd versturen. Pakketten die u niet aangetekend heeft verstuurd, zijn niet te traceren. U kunt zich dan nergens op beroepen.

Pakketten die via PostNL worden teruggestuurd, worden doorgaans binnen 24 uur afgeleverd op dinsdag tot en met zaterdag. Wij behandelen zendingen die binnenkomen via PostNL op volgorde van binnenkomst.

Zodra we uw retourzending in behandeling nemen ontvangt u direct een e-mail van ons. U ontvangt dan ook informatie over de (eventuele) terugbetaling die wij uitvoeren.

Kosten voor het retourneren

Juwelier Van Hooff brengt geen kosten in rekening voor het verwerken van een retourzending. U betaalt uitsluitend de verzendkosten van de retourzending.

Beschadigd aangekomen?

Als een product beschadigd aankomt, of verkeerd geleverd is, neem dan even contact [hyperlink: retour@juwelier-vanhooff.nl] met ons op.

Vanzelfsprekend hoeft u in dat geval geen verzendkosten te betalen.

Terugbetaling

Zodra uw retourzending binnenkomt, wordt deze door ons gecontroleerd op volledigheid. Producten worden onderzocht op eventuele beschadigingen. Als uw retourzending compleet is en de artikelen zijn netjes en onbeschadigd, dan krijgt u het volledige aankoopbedrag van ons teruggestort.

Terugbetalingen worden uitgevoerd via de door u gebruikte betaalmethode. Als u betaald heeft met bijvoorbeeld iDeal, dan storten wij het volledige aankoopbedrag terug op de bankrekening waarmee u de iDeal-betaling heeft verricht. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode is de terugbetaling binnen 7 dagen weer zichtbaar voor u. Alleen gespreide betalingen via Payin3, kunnen soms wat langer duren om terug te betalen, maar in ieder geval niet langer dan de wettelijke termijn van 14 dagen.